Tema: Re: Atviros terasos remontas?
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-06-27 15:36:22
2017-06-26 16:39, eSSas rašė:

> Dabar yra plyteles. Is sono pakrapscius panasu, kad sudetos ant pirsto storio smelio (???) sluoksnio. Po apacia esantis rusys slampa.
>
> Nemanau, kad prireiks salinti konstrukcijas.

Bent jau smėlį teks nukasti.

> MIDA TECHNOELAST PV S4b/5b?

iš principo tinkama. Nerandu greitai dvigubo stogo detalės. AFAIR,
paviršius turi būti pakankamai slidus kad betonas jo nedraskytų.

> Pasiziurejau - stazkei vietos vistik nerasta, na gal kokie 5cm max max... Be stiazkes neapsieit?

Klijuot tiesiai ant hidroizoliacijos? Aš ko gero nesutikčiau. Dar tyliai
galvoju apie armuoto cemento plokštes po plytelėm, bet jom reikia lygaus
paviršiaus.

> O jei primityvu nutekejima skardiniais latakais pagal nuolydi? Terasa trikampe, 4 m krastines staciu kampu.

Sniegas, lietus. Net jei ir sudėsi horizontalų lataką, jo jungtis su
siena nėra labai paprasta. Plius latakų aukštis min 50-80 mm.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz