Tema: Re: del vejapjoves
Autorius: mute
Data: 2009-06-03 10:04:06
Turiu Viking MB450 3metai. Jei zole slapia ir jos daug, surinkimas
slubuoja. Surenka gal 2/3 dezes ir pradeda palikineti zoles juosta ant
vejos. Jei zole retesne ir sausa, tai surenka idealiai. O siaip
vejapjove tvarkingai padaryta, nei kas barska, nei baisu kad kas nulus.
Tevukas siemet MTD YM 6021 CKE didesniam plotui paeme, tai nera labai
laimingas. Jau tarpines i rankenas deda, kad nebarsketu, kalpaciokai
islakste iskart visi. Pries tai Stiga turejo, tai perdaug nesiskunde ja.
Siaip visos jos atlieka savo funkcija, bet man pavyzdziui mieliau dirbti
su gerai padarytu daiktu.