Tema: Re: del vejapjoves
Autorius: Raulis
Data: 2009-06-03 09:12:48
Turiu Viking MB650 su plastikine deze ir tikrai nekeisciau i medziagine.
Uzsipildo idealiai. Istustinama atidarius vienu judesiu visa virsu.
Plastmases kietumas parinktas labai gerai. Konstrukcija tuo paciu ir stabili
ir gerai sugeria smugius, zodziu, sulauzyti butu sunku net metant.
Buvau del savo kaltes supyles varikli, bet pats aparatas jau ketvirti metai
be jokiu problemu.