Tema: Re: del vejapjoves
Autorius: TM <tingiu@@@takas.lt>
Data: 2009-06-02 21:48:06
Jau gal 10 metu naudojam Viking, modelio nepamenu. Panasi i tavo pasirinkta.
Su plastmasine talpa.(gerb. hedgehogus paiuricus - dezes galas aklinas,
todel jokiu dulkiu ant koju nemeta). Iki siol viskas veikia, niekas
nesuluzo. Tiesa, atsiranda paskutiniu metu barskesys - dusle vis
atsipalaiduoja, priverziu ir vel spakaina. Atsimenu, kad rinkausi tuomet
pagal galios ir pjovimo plocio santyki. Sitos buvo geriausias, o ir korpusas
mano subjektyvia nuomone graziausias. Jeigu ka - vel rinkciaus kazka is
Vikingu.

Iki,
Tomas