Tema: Re: "Netikras" servitutas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-05-05 17:10:57
Cia grynai susitarimo reikalas ir uz suteikta servituta tu gali
pareikalauti (lyg tik vienkartinio) uzmokescio. Reikes ten suderinti su
visokiom tarnybom ir poto servituta uzregistruos registru centras.

Kitaip sakant gali ta kelia visiems uzdaryt ir pasakyt, kad leisiu
vaziut tik ten ir tik tada kai susimokesit :D