Tema: Re: Renkam?s nauja patikim? d?iovykl?
Autorius: Laimis
Data: 2013-11-28 21:42:04
Pijus rašė:
> Filtrai beabejo kiekvieną sykį valomi. Šilumokaitis, kurį reikia rečiau
> valyti irgi buvo nesenai išplautas.
> Ko tai manau, kad džiovyklė su šilumos siurbliu neturi elektrinio teno,
> kuris įkaista iki pavojingo lygio.

Ko tais manau, kad būtent tokio manual'o SAFETY skyrius ne šiaip sau
toks. Nepriklausomai nuo to ar ten tenas yra, ar ne, tačiau temperatūra
nėra nekalta (turint omenyje įvairiais medžiagas ir galimas chemines
reakcijas).

> SAFETY skyrių esu skaitęs, žinoma, ne kiekvieną sykį skaitai.
> Taip, perspėjau "į temą" kad žmogus renkasi PATIKIMĄ džiovyklę ir į

Tai ne džiovyklė gi užsidegė, bet skalbiniai. Labiausiai tikėtina.
http://www.nfpa.org/safety-information/for-consumers/causes/dryers-and-washing-machines

Todėl ji tiek pat PATIKIMA, kaip ir bet kokia kita. Tau tiesiog
nepasisekė (tapai nedėkingų aplinkybių auka). Į ką tikrai verta
atkreipti dėmesį, tai į šitą feature (ir jos saugumą/tikslingumą), nes
gaisras, tai ne užlietas butas.