Tema: Re: Renkam?s nauja patikim? d?iovykl?
Autorius: Laimis
Data: 2013-11-24 03:51:52
Pijus rašė:
> Aš ir maniau kad kam ten degti. Pažadino kaimynas, besikeliantis anksti.
> Gaisrinė atvažiavo greitai. Draudimo bendrovės išlaidos pasiekė
> šešiaženklį skaičių. Electrolux komentuoti nepanoro. Bet visa tai niekis

Suprantama, nepavydėtina patirtis, tačiau taip galėjo atsitikti ir su
Miele. Tai atsitiktinumas, o ne tendencija (antraip masinė pardavimų
„epidemiologija“ būtų ryškiai iškėlusi šią problemą; pakanka jau vos
keliolikos baterijų užsidegimo atvejų iš keliolikos-keliasdešimt
milijonų, kai tai pripažįstama aiškia problema). Net jei Electrolux'as
būtų linkęs degti 2x dažniau, nei Miele, tai vis tiek yra ganėtinai maža
tikimybė. O ką ekspertizė?