Tema: Re: Renkam?s nauja patikim? d?iovykl?
Autorius: Pijus
Data: 2013-11-23 15:42:55
Aš ir maniau kad kam ten degti. Pažadino kaimynas, besikeliantis anksti.
Gaisrinė atvažiavo greitai. Draudimo bendrovės išlaidos pasiekė šešiaženklį
skaičių. Electrolux komentuoti nepanoro. Bet visa tai niekis prieš tai, kad
galėjom ir napabusti 5:30 val. ryte.
Kita vertus, jei patalpoje bus gaisro detektoriai, kokių 4kG miltelinis
gesintuvas, galima išsisukti su mažesniais nuostoliais.