Tema: Re: Renkam?s nauja patikim? d?iovykl?
Autorius: Laimis
Data: 2013-11-26 22:04:48
Pijus rašė:
> Įdomu, ką jie turi omeny, sakydami nedėti sudėvėtų drabužių? Jie labiau
> degūs? (jei ką, nebuvo ten sudėvėtų drabužių, jei nežiūrėt kad vaikas
> tikrai juos greitu tempu dėvi).
>
> O šiaip neieškau nei užuojautos nei pamokymų, tik perspėjau būti
> atsargiems.

Ten ir daugiau reikšmingų sąlygų yra (apie guminius ir pagumintus
paviršius, filtrų valymą po kiekvieno ciklo (valei? tikrai? :-)) ir t.t.)

Gal man pasirodė, tačiau tavo perspėjimo esmė: don't use Electrolux.
O iš tikro, tai ji, esu beveik tikras — nepagrįsta, nes degė ne pati
konkretaus brendo džiovyklė (elektronika, laidai), o jos turinys. SAFETY
sąlygų aibė ir esu beveik tikras, kad neskaitei to SAFETY skyriaus (kaip
ir neviena tų sąlygų yra netenkinama). Todėl ar tai būtų Miele ar kita,
galėjo lygiai taip pat (ne)sėkmingai užsidegti.
Išvada: labai gerai, kad perspėjai, nes tai gera proga atkreipti dėmesį
į saugumą; džiovinimas, paskaičius SAFETY skyrių, pasirodo ne toks jau
nekaltas...