Tema: Re: Renkam?s nauja patikim? d?iovykl?
Autorius: Pijus
Data: 2013-11-25 14:02:48
Gaisrininkų ataskaitoje parašyta kad užsidegė džiovyklė. Ten neliko ko
apžiūrinėt, liko tik skardinis karkasas.
Kad gaisro šaltinis - ji, abejonių nekyla, buvo įjungta su atidėjimu iki
ryto, liepsna, kai pamačiau, veržėsi iš būgno,
kaip iš židinio, visos plastmasinės dalys - durelės, panelė, jau buvo
nudegę. Jei įdomu, modelis EDI 96150W, pirkta 2008m.