Tema: Re: Rygos maGsima
Autorius: DasI
Data: 2013-11-26 18:55:29
On Tue, 26 Nov 2013 13:47:52 +0200, rr wrote:

> O pačiam pelnas turbūt px, neieškai kaip mokesčių nusukt, pigiau
> prasisukt, nesvarbu, kad taip valstybės pamatą silpnini, bet va anie tai
> tikri vagys ir niekšai. Dėl tavo nuslėpto lito niekas nemirė, ar nežinai
> ir galvos neskauda? :)
Spechiau, kad jumi ne ish maGsimos, bet tiesiog sheip eilinis LT
verslinyks? O gal koks politikas ar sheip valdininkas?
Man pelnas px, bo nesu verslinyks. Ir atchiu dievui nedirbu LT
verslininkam. Mokeschiu, jei skaichiuot zhmogui sumokam turbut shimtais
kartu daugiau nei kokia maGsima, taigi ishsitrink galva.