Tema: Re: Rygos maGsima
Autorius: bzik
Data: 2013-11-26 10:02:34
Verslo tikslas - uždirbti pelną. Net labdaros projektuose dalis surinktų
lėšų eina administravimui, paslaugų apmokėjimui ir kt.
Žiūrint ne iš tokio maksiminio požiūrio, o tos pačios kasdienės buities,
pagalvokim ar statant 100% įvykdyti projekto reikalavimai, ar
medžiagos/sprendimai nekeisti pigesnėmis. Kiek konstrukcijų susuktų pigiais
medvaržčiais, nes kam mokėt 3x brangiau, jei atrodo taip pat?
"man konstruktorius priskaičiavo tą ir aną. Brangu. Jei dėsiu pigesnį šitą,
tai kokio dydžio dėt?" "ar sąmata reali, ar tikrai reikia šitų darbų?", "tu
durnas tiek mokėt, aš tai max mokėjau..."  Ir t.t.
Tad neteiskim kitų, savoj aky rąsto neiškrapštę :)

"Sail"  wrote in message news:l71hrl$7st$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip nebutu juokinga, o zmoniu isvada jau dabar teisinga.
Tikrai jiems tik pelnas, o ne zmogui galvoj, ir, optimistiskai ziurint, tas
pats tinka 95% kitu imoniu. Tam jas juk ir kuria.