Tema: Re: Rygos maGsima
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-25 17:37:16
On 11/25/2013 05:27 PM, Ziogas wrote:

> BUTENT. Bzik pirmas spejo parasyti.
> Aisku yra ir daugiau teisingu pastebejimu, bet sitas geriausias.

ir jus daug tokiu pazsytat? t.y. straipsnis patiko, nes aktualus jums
asmeniskai? man tai jis mazu maziausiai apie nieka. net nekalbant apie
akivaizdziai lendancias paties autoriaus nuosavas psichologines problemas.
o gal jus automatiskai susidarot vaizda apie daugumos zmoniu nuomone
toki, koki tas nevisprotis savo straipsnyje pateikia? kodel? nes delfyje
daug visaip visko prirasyta? o gal apklausa padaret? ar tiesiog pagal
save apie kitus (dauguma) sprendziat?