Tema: Re: venta drekintuvai
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-20 09:30:40
On 11/20/2013 09:26 AM, CodeC wrote:
> [...]

p.s. sita konkreciai tema uzvedziau del to, kad parasyt atsiliepimus
visai kitokius apie daitka, kuri mano manymu labai daug kas nepelnytai
liaupsina. beje, paguglinau - tu nepatikesi, kiek radau tokiu pat
atsiliepimu. paguglink pats jei religija leis.
tu pats sau gali atsakyt, is kur pas tave toks noras nuneigti bet
kokiais budais tai, ka as rasau. griebiantis netgi 'mano sunkaus
gyvenimo' ir panasiu absurdu gan konkrecioj temoj, kurios tikslas
skaityt mokanciam kaip ir aiskus. tukstanciai tokiu forumu pasaukyje su
panasaus turinio temom.
siaip tai tikiuosi gera darba padares o ne kaip tikras litovcas
patyliukais pazvenges, kai kiti ruosiais isleist 1.5klt nevykusiam
plastmases gabalui. kazkam sutaupiau laiko, nervu ir pinigu.