Tema: Re: venta drekintuvai
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-18 23:02:07
On 2013.11.18 22:52, DasI wrote:
> Nu ka chia bepridursi, jei jau pardavejai nustebe. Arba fufelis kokis tai
> pakliuvo arba tchia su modelio atnaujinimu smarkiai pataupe. Dzhiaugiuosi
> tik, kad grazhinti pavyko, o tai dar kompensacijos preikalautum.
> Sheip itariu tchia ir karma kazkiek kalta, nes pvz. norint rechiau pildyti
> akivaizdu kad talpa didesne, bet 10l vandens tai is sveria atitikamai, o
> jei dar pli ne iki zhymes, o iki krashtu, tai naturalu, kad ir sveria
> daugiau ir neshant per krashtus pilasi. Ir jei nori, kad rukas namie butu
> tai akivaizdu, kad naturalus garavimas chia nepades.

jo jo, karma :)
kurgi ne.
kas buvo pries atnaujinima nzn, todel kalbu apie sita modeli tiktais.
ko noriu-nenoriu - man rodos aiskiai surasiau, kam cia bandai kazka
burti apie karmas? ne siaip sau ji pirkau, tikejausi gero daikto.
ypac uz tokia kaina. kad ant tiek shudas - negalvojau.
net jeigu jis veiktu. su tokiu jo garsu - nzn kur naudot imanoma.
ukinese patalpose kurnors nebent. su garsu irgi buvo geriau pas sena modeli?