Tema: Re: venta drekintuvai
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-19 13:10:35
On 11/19/2013 12:05 PM, DasI wrote:
> LW45 konstrukcija gerai matosi amerikonishkoj instrukcijoje
> http://goo.gl/nJFfdb
> Nzn ka tu vadini plasmasine kniede, bet sheip ten viskas lengvai ardoma,
> todel nenuostabu, kad imanoma neteisingai kazka surinkti gal net
> ishpakavimo metu.

16psl. 6 paveiksliuke - ta balta dalis - pavara, sukiojasi per tvirtinimus.

> O kiniechiai beje gerokai sudetingesnius dalykus nukopijuoja, taigis
> neatmestinas variantas, jog Topo Centras ish "teisingu" shaltiniu ima.

jo, tada 'karma' kalta. jeigu jau topo centras padelkas pardavineja,
tai matyt ne mano vieno karma bus nukentejusi.

> Del konstrukcijos - buk ramus - ten zhmones tikrai protingesni(bent jau
> toj srity) uzh tave per 30 metu sukure. Ir visas pasaulis dziaugiasi,
> iskyrus kelis zhmones kuriem vis nesiseka: tai arbatinukai visi blogi,
> tai dziovykles ir t.t.

tu kazka man asmeniskai pasakyt nori? dziovyklem nesiskundziau - nx cia
kuri isgalvota istorija? arbatinuka irgi nusipirkau ir dziaugiuosi. kai
nelieka ka i tema pasakyt, matomai atsiranda poreikis kvailais bukais
'argumentais' atsisaudyt. idomu tik kodel....