Tema: Re: venta drekintuvai
Autorius: DasI
Data: 2013-11-19 07:28:14
On Mon, 18 Nov 2013 23:02:07 +0200, CodeC wrote:

> On 2013.11.18 22:52, DasI wrote:
> jo jo, karma :)
> kurgi ne.
> kas buvo pries atnaujinima nzn, todel kalbu apie sita modeli tiktais.
> ko noriu-nenoriu - man rodos aiskiai surasiau, kam cia bandai kazka
> burti apie karmas? ne siaip sau ji pirkau, tikejausi gero daikto.
> ypac uz tokia kaina. kad ant tiek shudas - negalvojau.
> net jeigu jis veiktu. su tokiu jo garsu - nzn kur naudot imanoma.
> ukinese patalpose kurnors nebent. su garsu irgi buvo geriau pas sena
> modeli?
Kaina, beje, minejau kaip esmini trukuma. 100% isitikines, kad ji per
didele. Uzh tokia kaina jau pradeda noretis stebuklu.
Sheip, kad uzhpilt vandeni, nereikia jokiu rankeneliu maigyti ir ardyti,
tiesiog atsikelia virshutine dalis su ventiliatorium ir lieka tik apatine
baleika ir pakankamai gili, kad pripylus iki zhymes ir patogiai pajemus uzh
shone esanchiu rankenu niekas ten nesilaisto.
Kadangi paminejai fiksatorius, man labai panashu jog sugebejai ishardyti,
per daug nei reiketu vandeniui uzhpildyti, o paskui nevisai gerai
susirinko i vieta (ar del kitaiskos plasmases ar del kreivu ranku), gal
net kazkas suluzho(sulauzhyti imanoma viska). Ko pasekoje ir garsas
nenormalus ir neveikiantis prietaisas ir kalti visi aplinkui.
Vardan teisybes galechiau pasiulyti savaji aparata pachiupineti, bet kiek
pamenu jumi lyg ish Vilniaus.