Tema: Re: venta drekintuvai
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-19 09:06:32
On 11/19/2013 07:28 AM, DasI wrote:

> Kaina, beje, minejau kaip esmini trukuma. 100% isitikines, kad ji per
> didele. Uzh tokia kaina jau pradeda noretis stebuklu.
> Sheip, kad uzhpilt vandeni, nereikia jokiu rankeneliu maigyti ir ardyti,
> tiesiog atsikelia virshutine dalis su ventiliatorium ir lieka tik apatine
> baleika ir pakankamai gili, kad pripylus iki zhymes ir patogiai pajemus uzh
> shone esanchiu rankenu niekas ten nesilaisto.

nu tiesiog nepatogu.
beto, as viska dariau tik pagal instrukcija. viskas ka padariau ne pagal
instrukcija, tai nepyliau to skyscio is pat pirmo ijungimo, turbut
nuojauta sake, kad neverta.. :)
vandens pripyliau iki zymes, kaip nurodyta. tai nereiskia kad pazodziui
iki krastu, bet nesti jau turi letai letai, tvirtai paemes priekyje
istieses rankas. daviau pabandyt zmonai - pirmas komentaras - pats ir
pildysi.

> Kadangi paminejai fiksatorius, man labai panashu jog sugebejai ishardyti,
> per daug nei reiketu vandeniui uzhpildyti, o paskui nevisai gerai
> susirinko i vieta (ar del kitaiskos plasmases ar del kreivu ranku), gal

o apie ardyma, tai neabejok, tuo atzvilgiu mano rankos teisingai isauge.
zinau apie ka tu kalbi. tie fiksatoriai virsuje uzrakina virsutines
dalies sonus. o galai atidaro ir neatleidus tu fiksatoriu. tai vat kaip
papuola - paemei biski netiksliai ta dangti nukelt, ir kuris nors galas
atsidaro dalinai...

> net kazkas suluzho(sulauzhyti imanoma viska). Ko pasekoje ir garsas
> nenormalus ir neveikiantis prietaisas ir kalti visi aplinkui.

ne, kalti ne visi. kaltas shudinai padarytas venta drekintuvas.
garsas ten nuo ardymo nepriklauso ir pirma karta ijugnges as nieko
neardziau. pripyliau vandens ir ijungiau. tas garsas SHUDINO PIGAUS
ventiliatoriaus. abejoju ar ten bent jau guoliai yra, o jei yra, tai
matyt kvadratiniai sharatai.

> Vardan teisybes galechiau pasiulyti savaji aparata pachiupineti, bet kiek
> pamenu jumi lyg ish Vilniaus.

nu ne, as is kauno. gali pradziai nufotkyt apvertes virsutine dali ir
bugnus ir imesti cia.