Tema: Re: Kaip skaičiuojamas naudingas plotas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-10-29 07:29:09
2013-10-28 21:25, ejs rašė:

>   ... kur aukštis nuo grindų iki laiptų apačios daugiau arba lygus 1,6 m.
>
> Laiptų aikštelė yra laiptų dalis ir jos plotas neskaičiuojamas į bendrą
> plotą, jei iš jos nėra išėjimo į tarpinį lygį.

Geras. Net i galva nesove, kad gali buti neskaiciuojama laiptu aikstele.
Man tai nelogiska. Jeigu turime ilga laiptu marsa tai apacioje/virsuje
darai laiptu aikstele is vienos pakopos ir jau neskaiciuoji. Tuomet ir
visa laiptines projekcija i plota neskaiciuojama, jeigu po laiptais nera
aukstesnes kaip 1,6m patalpos.

Atvira laiptine tai ta, pavyzdziui, svetaineje sraigtiniai laiptai.
Tuomet tokia laiptine kaip baldas ir pakliuna i svetaines plota, o
antrame aukste jos plotas ignoruojamas.