Tema: Re: Kaip skaičiuojamas naudingas plotas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-10-28 08:07:54
2013-10-26 00:28, eimaz rašė:
> bleen, o jei taip įjungus logiką, kurios kaip suprantu nelabai gaunasi
> pasitelkt. jei tu paskaičiavai laiptinės plotą 1 aukšte, o virš jų eina
> skylė iki pat namo stogo, kodėl tu antrą kartą turi skaičiuoti plotą
> antrame aukšte? o kodėl pvz nepadalinus tos erdvės i 4 aukštus ir
> nepaskaičiavus to ploto 4x? :) o kodėl nesuskaidžius dar pirmojo aukšto
> į 2 aukštus, nes ten lubos 4m, ir nepadauginus ploto 2x?
> dar viena "nesąmonę" apie kurią gali pasigoogllnt, tai ir tambūras į
> bendrąjį plotą nėra įskaičiuojamas.
> jei reikia kažkokių įrodymų, gali atlėkt, duosiu pavartyt mano namo
> [...]
Tai juk ir parasiau KONKRETU atveji:
1 aukstas - plotas po laiptais iki 1,6m aukscio
2 aukstas - visas plotas (projekcija)...

Kai virs namo yra palepe, kuri gali buti apsiltinta arba ne. Skaiciuoti
laiptine i plota ar ne? Skaiciuoti palepe i plota ar ne. Seniau palepe i
plota skaiciavo besalygiskai. Na tai kokia cia logika vadovautis?

Jeigu ziuretume kita aveji kai po laiptais, vietoj po laiptais irengto
tualeto, turetume laiptus i rusi. Tuomet logika turetu buti tokia, kad
laiptu plotas gyvenamo namo iki 80m2 (nesudetingo stainio) butu vienos
laiptines projekcijos plotas. Nes rusys i 80m2 plota nera iskaiciuojamas.

Ketvirtas atvejis kai virs antro auksto yra palepe, kuri gali buti
apsiltinta arba ne.