Tema: Re: Kaip skaičiuojamas naudingas plotas?
Autorius: spakainas
Data: 2013-10-28 15:40:50
Žinok aš irgi neradau kur konkrečiai apie laiptines būtų parašyta, turiu
įtarimų kad ir neparašyta visai (t.y. buvo seniau, kol rusiškos normos
buvo, o dabar matyt neišvertė). Bent jau Baltarusijoj tai yra taip, kad
skaičiuojamas būtent tik laiptų aikštelės plotas ir po laiptais esantis
plotas iki 1.6 m aukščio. Tarpinių aikštelių plotas berods
neskaičiuojamas (galiu ir klysti).
Ejs, gal gali surast, kur apie tuos laiptus parašyta? (jei nesunku). Ačiū.