Tema: Re: Kaip skaičiuojamas naudingas plotas?
Autorius: eimaz
Data: 2013-10-26 00:28:06
bleen, o jei taip įjungus logiką, kurios kaip suprantu nelabai gaunasi
pasitelkt. jei tu paskaičiavai laiptinės plotą 1 aukšte, o virš jų eina
skylė iki pat namo stogo, kodėl tu antrą kartą turi skaičiuoti plotą antrame
aukšte? o kodėl pvz nepadalinus tos erdvės i 4 aukštus ir nepaskaičiavus to
ploto 4x? :) o kodėl nesuskaidžius dar pirmojo aukšto į 2 aukštus, nes ten
lubos 4m, ir nepadauginus ploto 2x?
dar viena "nesąmonę" apie kurią gali pasigoogllnt, tai ir tambūras į
bendrąjį plotą nėra įskaičiuojamas.
jei reikia kažkokių įrodymų, gali atlėkt, duosiu pavartyt mano namo
brėžinius, bei kadastrinių matavimų bylą, kurie atitinka mano pasakytus
žodžius. darbus darė 2 skirtingos įmonės.

"KEdas"  wrote in message news:l4e89l$6kt$1@trimpas.omnitel.net...

Neatsakei kur parašyta.