Tema: Re: Peilių galąstuvai - akmenys
Autorius: mindis
Data: 2013-09-27 10:25:00
On 09/27/2013 09:02 AM, Rimas wrote:

> Skaityta ir ten.

> Tai, kad tam pačiam knives.lt maikes plėšėsi, kad pelės kilimėlis
> negerai, nes per minkšta - reik žurnalo :)
>
> Aš tai iš vis galvoju, a nakum tas kilimėlis ar žurnalas? ko negali ant
> lygios pliauskos to švitrinio uždėt? Galandinimo akmenys tai irgi kieti
> būna ir niekas jų ant pagalvių neguldo? :) Kame čia "pointas"?

nauja religija ir meditavimo praktika, jau ble nervas nebelaiko tokiu
nesamoniu skaitinet. cia kaip su tais audiofiliniais orietuotos gardeles
vario laidais. Nu pzdc - "uzmusti peili" va cai tai stipriai issireksta.
Ties su laidais irgi tas pats - girdejau, jei poliaruma sumaisysi, tai
irgi ta laida "uzmusi"