Tema: Re: Peiliø gal?stuvai - akmenys
Autorius: Arj
Data: 2013-09-26 11:34:43
panasiausia I laminuotus peilius. cia tokia peiliu gamybos technologija, kai imamas paprastas
metalas, jo pavirsius padengiamas geru metalu (uzlaminuojamas),
isgalandamas, uzgrudinamas (aprasymas gal ne visai tikslus, bet I ta puse). Toks peilis laiko labai
gerai kol naujas negalastas buna, kai nugalandamas kietasis sluoksnis - tai tada peili galima
ismesti. Kazkada Rimi tokius dalino pagal akcija, belods villeroyj & bosh ar kazkas panasiaus

"Rimas"  parašė naujienų news:l20qjp$dcs$1@trimpas.omnitel.net...

2013.09.26 11:13, RamuX rašė:
> su minkštais peiliais sunku - nors su akmeniu greit pagalasi, bet greitai ir
> atšips.
> pvz Fiskar peiliai atrodo kieti, bet su akmeniu nuploninius ašmenis, jie per
> laiką ištrupa ir pasidaro kaip pjūklas.

Pas mane virtuviniai peiliai berghoff (kas dauguma sako jog šūdas),
tai toks pastebėjimas, kad kol buvo nauji, ganėtinai ilgai išbuvo
aštrūs. O va jau po pirmų galandinimu su fiskars tuo galąstuvu, aštrumo
nelaiko nors tu ką.

Tai vėlgi, man toks įtarimas, kad gal tie peiliai čia nei prie ko, gal
galąstuvas chujovas? :)