Tema: Re: Peilių galąstuvai - akmenys
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2013-09-26 20:44:54
Viskas jau senai ir profesionaliai apšnekėta:
http://www.knives.lt/peiliu-galandimas

O nuo saves galiu pridurti. Jei norite tik pasižaisti - nepirkite brangių
akmenų . Kad suprasti principą pilnai užtenka
vandeniui atsparaus švitrinio popieriaus  lapelių. Jo būna pirkti maždaug
nuo 180 iki 3000 grid. Ir kainuoja kelis litus. O tai didelis privalumas.
Nes be patirties gerą peilį sugadinti labai lengva. Tad dedate popieriauss
lapelį ant kokio nors lygaus (tam gerai tinka kompo pelės padas) paviršiaus
ir pirmyn. Pradžioje siulyčiau eksperimentuoti su pigiais peiliais - nebus
gaila. O gerą peilį  - tik paaštrinti (ne galasti). Pradedant beveik nuo
poliravimo. Patikėkit to pakanka - jei dar peilis "neužmuštas". Tai maždaug
ne mažiau kaip 1000 ir daigiau grid.