Tema: Re: Ka zinoti apie katilus?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-09-10 14:18:23
2013.09.10 14:07, Vidas Makauskas rašė:
> Pas mane kainavo taip:
> 12,000 greziniai, iskaitant gliukoli, elektros movas ir t.t.
> 19,500 10kW geoterminis su 200 litru nerudijancio plieno boileriu
> 8,000 aprisimas, tame skaiciuje 1,400 darbas
> -
> Viso arti 40,000.
>
> As skaiciavau taip, kad 20 metu i katiline nagu kisti nereikes. Paskui
> reikes keisti kompresoriu - 3,000 litu. Taigi praktiskai 50 metu
> katilas. Kiek nerudijancio plieno boileris - nezinau.
>
> Itariu, kad granulinis per 50 metu kainuos bendroje sumoje dvigubai. I
> [...]

Pasigendu elektros sąnaudų eksploatuojant. Apie geoterminį nieko
neišmanau, tik vis girdžiu skundus iš eksploatuojančių, kad siurblys
prisuka tiek, kad vos ne pigiau elektriniais radiatoriais šildytis.
Tiesa, man žinomi eksploatuojantys įsirenginėjo geoterminį prieš
keliolika metų. Gali būti, kad jau dešimtimis reikia skaičiuoti. Žodžiu,
tikrai labai seniai.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s