Tema: Re: Ka zinoti apie katilus?
Autorius: FwsA
Data: 2013-09-10 10:23:36
Buvo 2 rekomenduoti santechnikai. Abieju kainos buvo panasios. Pasirinktas
sitas, nes medziagos sito geresnes.
Situs punktus dar galiu koreguotis, ir pasirinkt kitka.
      Buderus katilinės įranga  (Vokietija)
      Grindų šildymo sistema Uponor (Suomija)
      Grindų šildymo pavaros Uponor (Suomija)
      Vandentiekio sistema Uponor  (Suomija)

Visiskai nezinomu santechniku grindiniam sildymui nenorejau imt.
Gedas