Tema: Re: Ka zinoti apie katilus?
Autorius: Kicker
Data: 2013-09-09 11:01:50
"CodeC"  parašė naujienų news:l0jt27$bpu$1@trimpas.omnitel.net...

>nu. bet kai zidini kuri karta per savaite - tai malonumas.
zidiny pakurt karta per savaite ir silumos uzteks visai savaite?

>o kai reik eit kurt, kuopt ir priziuret kkk kasdien,
kurt kas dien po max 30 min, kuopt - kuopiu kas 2 men.,  1 val darbas.

>iskaitant tada kai skubi, sergi, pachmeliniesi ir pan. - tai uzpisantis
>darbas.
na taip,  jei daznai buni arba pachmielingas arba sergantis - tada sutinku.

>nekalbant jau apie viso vamzdelyno-gyvatyno vedziojima ir katilines
>irenginejima, kasmetini kuro rupesti ir t.t.
tai paprasciausiai variantas prie kiekvieno rediatoriaus atvest po elektros
rozete ir yjungt eletriny radiatoriu, tada isvis galvos neskaudes.

>bet jo - kai mano poste tik zodi 'zidinys' perskaitei ir daugiau nieko, tai
>gan logiski teiginiai.
nei vienos sitemos nei tu turejes, nei bandes - bet zinai viska.