Tema: Re: Ka zinoti apie katilus?
Autorius: MaRiUs
Data: 2013-09-09 12:06:25
Pas mane dujinis+židinys su ortakiais, oras-oras (daugiau šaldymui
naudojami), planuose (artimuose) damest saule siaip 4 fun,
tolimesniuose - oras/vanduo kokiu 6-8 kW. Namas 214 m2, per sezona
suvartoju ~2000 m3 dujų su karštu vandeniu ir rekuperacija be papildomo
pašildymo, veikiančia visą sezoną.

Apie jokias ekonomijas kalba neina, šiaip kad būtų dėl įvairovės, nes
žinau, kad neatsipirks niekada :)

--
MaRiUs

Kaunas