Tema: Re: Ka zinoti apie katilus?
Autorius: Arvydas
Data: 2013-09-10 10:28:31
nesupratau, čia grindinio šildymo montavimo suma įeina į grindų šildymo
siustemą, ar čia papildomai?
bet kuriuo atveju, kiek susidūriau, tai už grindinio montavimą ima žvėriškus
pinigus.
Aš pats sau išsivedžiojau grindinį dviese per nepilnas dvi dienas. Firma už
tai būtų paėmus 3000 Lt.
Vedžiojau Wavin polibutileninį vamzdį, labai lengvai dirbti su juo, beveik
900 metrų kainavo nepilnus 3Lt už metrą.
Beje, liko 42m, Jaukurai nebepriima tokio likučio, gal kam reikia už pigiau?
:) (Kretinga-Klaipėda)

Arvydas

"FwsA"  parašė naujienų news:l0mfda$nv8$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kazkas galetu pakomentuot mano samatele?  Nes cia ziuriu visi mazesniais
skaiciais diskutuoja. Namas 2a 176m2. Sildomo ploto 140m2. Sildymas visur
grindinis. Kur galeciau sutaupyt?
Labai dekui!
Gedas

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
Sveiki. Zinau kad guglis zino viska, bet gal bent ant kelio uzvest galetumet
paieshkose varianto?
Pagal ka pasirenkamas katilas namo sildymui? Zmogus sako, kad vamzdiecai
ishvedzhioti, tereikia katila pajungt. Ishshifruokit :)

Dekui labai jei nepatingesit papasakot  :)

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96