Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: MaRiUs
Data: 2013-08-26 14:16:28
Ble nereikia jokio tds matuoklio.. imi baterke ir lempute,sujungi, viena
laida nutrauki sumerki i vandeni paprasta 1 cm atstumu, prasuki kad
judetu, paziuri - dega, supili is osmozes, paziuri - nedega ir zb...
keiciu viska isskyrus membrana, kada prisimenu... kas 4-5 metaio
dazniausiai.. membranai jau 8 metai, veikia

--
MaRiUs

Kaunas