Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-08-24 15:30:09
Mano galva mulkinimas:
-visam namo ivadui paduoti nuo osmosinio = bankrutuoti nes osmosinio labai
grubus resursas apie 100m3;
-tik virtuvei atskyru kraneliu paduoti osmosini ... na gerti negyva (beveik
distiliuota vandeni) itariu nelabai sveika, o montuoti mineralizatoriu =
isvalyti tam, kad paskui uztersti :) be to chemija;
-na o visam namui, kad nekalketu vamzdziai, galu gale galima pasistatyti
vandens minkstinima...
Mano patirtis tokia: visas namas gauna vandeni per siulini filtra 1mikrono
akutemis; uz jo stovi dar vienas 1 mikrono siulinis filtras + tokio pat
dydzio angline kasete (atidaroma t.y. kad paciam galima butu keisti angli
nes gatavos kasetes pobrangios). Angine kasete panaikina bet koki kvapa ir
dvoka, taciau labai greitai uzsitersia nesvariu vandeniu. Del sios
priezasties ir panaudotas papildomas 1 mokrono filtras. As darau taip:
pirmasis 1 mikrono filtras keiciamas labai retai nekreipiant demesi i
nedideli kieki juodu drumzliu stiklineje kolboje. Kai tiktai ant antrojo 1
mikrono filtro ima matytis juodos apnasos - ji keiciu i visiskai nauja (kad
anglis isliktu svari), o isimta dar palyginti svaru siulini dedu ant namo
ivado t.y. i pirmaja kolba. Kaip sakiau pirmoje kolboje filtras keiciamas
labai retai.
Vamzdziu vidus svarus, minkstinimo filtro nestatau nes man jo nereikia,
virtuveje per atskyra kraneli gerimui ir sriubai vanduo is anglinio filtro.
Ai dar tiesa is pirmojo 1 mikrono filtro yra atsisakojimas per atbulini
voztuva i puses dydzio stikline kolba su silikagelio kristalais. Sis vanduo
naudojamas i skalbimo masina ir sildymo sistemos uzpildymui.