Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: zukmin
Data: 2013-08-24 12:14:59
Viskas teisingai, tik kad tikrai per vandenį (minkštintą) tu negauni tos
kritinės nesveikos dozės Natrio. Per visokius mineralinius vandenis ale
Vytautas, traškučius ir visa kitą sūrią produkciją gauni žymiai daugiau to
natrio.

Klausimą reikia užduoti tokį, kiek per dieną išgeri gryno vandens iš krano
arba iš to pačio krano netiesiogiai (per kavas, arbatas, sriubas ir pan.)
Man susidaro MAX 1L. Visi kiti skysčiai (reikalingi organizmui) pvz per
sultis, vaisius daržoves ir kitus produktus

Taigi jei išgeri vieną litrą  Vytauto mineralinio gauni 1700 mg natrio,
Šiaip neminkštintam vandeny yra ~30 mg  Na
http://www.palangosvandenys.lt/palangosnaujie1204.htm
Dar galima pridėti 40 mg, jei visą Ca pakeičiam į Na.
Taigi viso 70mg išgėrus litrą minkštinto vandens.

O ta ostmozė - briedas, nes išvalo visus mineralus. kuriuos jau paskui
reikia kompensuoti kitaip.

Ostmozė  jei  neklystu buvo sukurta JAV kariuomenei, kad galėtų kokiam Irake
į bet kokią balą mest šlangą ir gaut geriamą vandenį

Žodžiu Leon dėt tą minkštinimo filtrą ir nesuk pautų , viskas bus OK.
Kai virsi bulves gali dėti mažiau druskos :-)

"vaidas100"  wrote in message news:kv7klp$sgr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.08.23 15:25, CatBlack wrote:
> Kuo nukalkintas vanduo blogas gerimui?

Kalcis pakeičiamas natriu - širdžiai nesveika.

Kaip mano brolis chemikas komentuoja - pirmiausia dalba..... iš gero
vandens pasidaro distiliuotą, o po to dar bėgą vaistinėn vitaminų pirkt :)