Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: CatBlack
Data: 2013-08-23 18:23:22
Pas mane vanduo is grezinio ir gausiai kalketas (+gelezis). Todel as niekieno neagituojamas ir neverciamas pats nusprendziai pasistatyti filtra. Tas matosi ne tik ant arbatinuku, bet ir maudantis, ir ant duso sienu.
Bet jokiu osmoziniu ar "geriamam" vandeniu filtru pas mane nera ir esu 100% isitikines, kad ju nereikia.
Vienintele mintis, kad reiketu naudoti KCl vietoj NaCl, bet kazkaip nerandu jo pardavime.

"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message news:kv7pj0$227$1@trimpas.omnitel.net...
On 2013.08.23 16:33, CatBlack wrote:
> Na tai galima nebutinai 100% pakeisti kalcio, bet ant arbatinuku jau pasimatys rezultatas.
> Dar galima kalio druska naudot, tik aisku brangiau ir LT nelabai rasi.

Nu cmon... arbatinukas turbūt net 500 Lt nekainavo... :)
Beto jį galima su citrinos rugštim užvirinus padaryt kaip naują... :)
A kiek dantų inplantai, plaukų persodinimas nuo šiknos ant galvos ir
t.t.? :)

Nusiimkite filtrų pardavėjų makaronus nuo ausų ir gerkite natūralų
vandenį! :)