Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: Leon
Data: 2013-08-23 15:28:20
nuop nuop, man kaip ir tiktu, bet supranti, indaplove, boileris, kavos
virimo aparatas, kranai, sitiems visiems kalkes ne i gera.... Todel ir noriu
deti ant ivado filtra, bet tokiu atveju ir gerti toki nufoltruota,
nudruskinta. Del to prie geriamo vandens deciau dar viena filtra, kuris
padarytu ji ale vel geru.