Tema: Re: Ieskau 2 kambariu buto Seskineje
Autorius: Vilius config.lt
Data: 2013-07-14 16:14:50
namas nerenovuotas ir neitauktas i priverstiniu sarasa. Pensininkai priesinasi, tai dar daug metu liks kaip yra.
Apie kitu gyventoju sildymosi politika ir saskaitas as nieko nezinau. Neteko dometis. Pora pazistamu kaimynu tai taupo, pas juos
salta (esu nusistebejes, jie sako 'mes ipratom'), irgi manau apie 19'. Gyvenu cia nuo 2012.10.
Pas mus nera vidiniu butu, visi 6 butai (visi ~vienodo ploto, ir visi dvieju kamb., kitokiu nera) aukste turi isoriniu sienu. 13
aukstu 1991m statybos monolitas.
As pats buvau visiskai uzsukes sildyma iki 2012.12.15, bute budavo apie 19'C. Ta diena pirma karta atsukau vieno is dvieju kambariu
radiatoriu, nustaciau ant max, kito kambario ir virtuves nelieciau per visa sildymo sezona, buvo uzsukti. Derinant su uzdarytomis
nesildomo kambario ir virtuves durimis bei atidarytomis vonios durimis (ten karstas gyvatukas), nusistovedavo ~21'C temp. Man tai
yra per mazai, noriu 24', todel jei pasiliksiu cia gyventi toliau - rudeni isorines sienas storinsiu putplasciu.

Speju, kad sie monolitiniai namai yra is armuoto betono, su armatura, sil.laidumo koef 2.5 - reiskia 50cm storio sienos sil.varza
bus 0.5/2.5=0.2, kai pagal dabartinius STRus reikia minimum 5. Zo gauname kad dabar per sienas is buto silumos isleidziu 25 kartus
daugiau negu deretu.