Tema: Re: Ieskau 2 kambariu buto Seskineje
Autorius: Arj
Data: 2013-07-10 18:57:51
tendencijos islieka vis tiek - nes skirtingus mikrorajonus state skirtingu laiku ir pagal skirtingus
projektus. Va todel ir skirtumai pagal rajonus yra.

"Laimis"  parašė naujienų news:krjqej$aed$1@trimpas.omnitel.net...

o_O dzirba rašė:

> Justiniskese. Sildymo kainos tos pacios kvadraturos butu - 30-40%
> skirtumas Seskines nenaudai. Gal tik man taip pasiseke, bet vienas

Visiškas pizdiožas. Šildymo sąnaudos priklauso ne nuo kvadratūros, o nuo
namo konfigūracijos (aukštas/žemas, didelis/mažas), orientacijos/vietos
(aukštai/žemai, užstoja vėjus), būklės (laiptinės, rūsių langai,
įstiklinti langai, balkonai), šildymo sistemos būklės ir sureguliavimo
(administratoriaus ir pačio namo gyventojų ūkiškumo; paniatkių stokos
tos sistemos grindiniais šildymais ir visokiom kitom balkoninėm
rekonstrukcijom neišbalansuoti). Pizdiožą mikliai paneigia dalkia
puslapis, kuriame gali pagal adresą patikrinti šildymo sąnaudas:

http://online.dalkia.lt/saskaitos/pastatai.aspx

Kitą sykį pajunk galvą tokias nesąmones į ją dėdamas ir jas
retransliuodamas.