Tema: Re: Ieskau 2 kambariu buto Seskineje
Autorius: Vilius config.lt
Data: 2013-07-11 10:48:12
seskai yr arciausiai centro, praktiskai net pesciom gali nusileisti nuo kalno ir jau esi centre.
todel uz tokia suma siemet tikrai paimtum tik visiskai nudrozta buta, kuriam butinai dar reiktu kapitalkes uz 500lt/m^
Zinau, nes pats, pasirodo, esu tavo giminaicio kaimynas, prie turgelio. Man pavasari siule 150k - nepardaviau. Monolitke arciausiai
ukmerges g. greicio matuoklio, 8/13 a, 2k. 53m^, sudeti dalikliai, sildymas iki 300lt/men. Namas pobaisis, bet su asmeniniu rakinamu
parkingu (taip bendrijoj liaudis susitare), bendrija gera, tikrai rupinasi namu. Butui reiktu remonto - būtinai visas sienas
(tapetai) ir visas 6 duris restauruot. Kolkas svarstau dar, jei neparduosiu tai rudeni darysiu remontus tuopaciu su sienu siltinimu
is vidaus polistirolu.