Tema: Re: Ieskau 2 kambariu buto Seskineje
Autorius: Vaidas
Data: 2013-07-11 16:12:34
Bet šiti butai pigesni ir dėl to, kad TEORIŠKAI:
* juose šalčiau ir drėgniau
* tikėtina, kad peršala sienos ir pelyja
* pirmam aukšte problema su vagimis
* viršutiniam aukšte - rizika nukentėti prakiurus stogui (na nuostolius
kompensuoja, bet sakykim pats faktas nemalonus)

Gal ir dėl to tokie butai pigesni? O ir tas pigumas nėra labai jau
didelis - manau buto kainą labiau lemia kiti niuansai.

Vaidas