Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: svyt
Data: 2013-01-11 00:28:38
o nuosava nama rimtai zadu pradet statyt, ir sklypa tam turiu, tik bijau kad
tai visu pirma uztruks ilgai, laiko tam ne per daugiausia, o ir poto su namu
daug terliones, ypac neturint bent puses milijono iskart kisenej. kazkaip
pagalvoju gal geriau pasitaupyt didesniam butui, o erdves poeriki kompensuot
nusipirkus kemperi, ir vasara iseigines leist jame nuvaziavus prie kokio
vandens telkinio.
o kodekas ir jo sprendimai, man neidomus nei i teigiamos nei is neigiamos
puses. idomus zmogus, orginaliai mastantis ir tiek, bet mes visi esam siek
tiek savotiski, siek tiek kitokie, tik kai kurie paniskai bijo issiskirt is
kolektyvo ir pareikst savo nuomone, tik bando is pakmpes ikast kam, paskust.
konkreciai kodekui daugiau nepritariu nei pritariu, jei tau tai svarbu. ir
manim kazko tu per daug rupinies, labiausiai is visu grupso nariu, lyg butum
isimylejes mane ir bijotum, kad kas nors gali tai nuspeti.
p.s. faunoj as cia tik todel kad krospostas, net nepamaciau pirmai.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)