Tema: Ats.: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: siGis
Data: 2012-12-30 10:05:41
Aciu uz tikslu atsakyma.

Bet man tokia tvarka visiskai nepatiko. Gaunasi kad man kaip
savininkui uzkrautos tik pareigos ir mokesciai. Naudojimasi misku
labai stipriai riboja miskininkai, aplikosaugininkai ir pasirodo net
ir medziotojai. Man tai labai nepatinka. Susumavus gaunasi kad
savininkas turi maziau teisiu i nuosavybe nei visokie paslemekai is
pasalies.

Dar vienas patikslinantis klausimas. Miskas ribojasi su zemes plotu,
ar tam plotui, laukui galioja tas pats ir ten taip pat negalima
paleidineti sunu?  Nejaugi sunys visiskai beteisiai pasmerkti visa
gyvenyma praleisti uz grotu, ant lenciugo ir su antsnukiais?

siGis
http://sigis.ym.lt/piwigo/
----------------------------------
"niekas"  parašė naujienų news:kbnmk8$klv$1@trimpas.omnitel.net...

2012-12-29 20:43, siGis rašė:
> Palaidas suo nuosavame, nuosaliame miske ir uzklyde medziotojai.
> Kaip
> teisiskai reguliuojama tokia situacija?

Reikalavimai miško lankytojams

14. Miško lankytojams draudžiama:

- leisti bėgioti miške palaidiems šunims, išskyrus Medžioklės Lietuvos
Respublikos teritorijoje taisyklėse numatytą tvarką;

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=33661