Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-01-01 18:38:29
O kai zmones pisasi be naudos, tik del malonumo - cia irgi iskrypimas?

"Caponi"  wrote in message news:kbs70o$fai$1@trimpas.omnitel.net...

Nugi tikrai - susirenka kruva nuskurusiu ir neturinciu kapeiku maistui
nusipirkt zmoniu grupele ir
eina susimedziot koki gyvuliuka, kuri cia pat isbadeje puszali prie lauzo
sukapoja, ne?
Ar visgi is nexui delat gauja gaidziu, kuriu penis enlargementui jau
nebepakanka kokio Hummerio
nusipirkt, eina patenkint savo kraujo troskima, ir paskui visiem pasakoja,
kaip niolika ar daugiau
vyru apsiginklave iki dantu didzyriskai uzverte 3 stirnas, 4 sernus ir
dvylika zuikiu?
O gal perdem susireiksminusiu ir i dievo vaidmeni isijautusiu auksciausia
issivystymo stadija
pasiekusiu zmogystu nuveina populiacijos pareguliuot, bo be ju gamta nezino,
ka daro?

Jei rimtai, tai kiek as zinau, medzioklej zudomi gyvunai, klausimas tik del
maisto (kas
siuolaikiniam pasaulyje kazi ar tikrai daznas reiskinys) ar del iskreipto
malonumo.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi