Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-01-07 16:34:21
Supratau...
Gamtosauga rūpinasi tada, kai pirmiausiai užmigdo, tada nužudo, (oi ne -
išvis nežudo, va kaip gandrų, kas kad jie jau baigia kiškius išnaikint..), o
jei jau sumedžioja, tai gink dieve nevartoja mėsos - užkasa ir supūdo.
Medžioklės terminai, kvotos ar ten kokios taisyklės matyt išvis ne prie ko?

"siGis"  parašė naujienų news:kcehqb$bbb$1@trimpas.omnitel.net...

Is idejos is savo kisenes rupinasi gamtosauga... Atsiprasau, bet jus
fantazuotojas su roziniais akiniais, matantis gyvuno agonija,
pjaunantis jam gerkle, kad nuleistu krauja, kad tik mesa nesugestu,
kabinantis uz koju ir nulupantis skura ir kulminacijoje, ikales gera
grama, besigėrintis savo neispasakyta meile gamtai ir gyvunams.
Pasipuikavimui kabinantis ant sienos ragus, kaukoles, dantis ir iltis.
Pazistu labai daug tokiu, parodaksoliu gyvunu myletoju,  kurie juos
augina, rupinasi ir tikrai myli, bet tik tam kad paskui suvalgytu. Tai
taikau visam gyvulininkystes ukiui. Suprantama kol kas tai butinybe.
Bet gal nereikia visiems aiskinti koks cia esu gyvunu 'myletojas' ir
gamtos 'saugotojas'. Mokslininkai jau zino kaip uzauginti mesa be
gyvuno, beliko tik tai padaryti. Galima tiketis, kad per kokius 20m
tradicinis gyvulininkystes ukis gerokai apnyks.

Ta gamtosaugine veikla kuri, reikia pripazinti, vis tik yra,
medziotojams tik nasta kuria jie priversti prisiimti tam, kad turetu
galimybe realizuoti savo pirmykscius instinktus.

siGis
http://sigis.ym.lt/piwigo/
"Quicker"  parašė naujienų news:kce1s5$lc4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ta firmelė ir dabar yra, ji vadinama "medžiotojų būreliu"... Ir
dar
priedo tai firmelei net mokėti nereikia, nes ten dirba žmonės, kurie
iš
idėjos rūpinasi gamta ir aplinkosauga, netgi patys tai finansuoja iš
savo kišenės.