Tema: Re: Malkavimas ir medziotojai?
Autorius: niekas
Data: 2012-12-30 15:58:25
2012-12-29 23:55, RimasRP rašė:
> tai išeina taip kad  jei aš malkauju, grybauju ar uogauju ir atvaro
> medžiotojai, tai aš turiu pasišalinti iš medžioklės plotų nors tai mano
> privatus miškas

Visiska nesamone.
Medziokle neipareigoja taves  pasisalinti nei is savo nei is svetimo
misko. Tai padaryti tik siulo "sveikas" tavo paties protas.

Nes tai yra abipusis galvos skausmas- tiesiog medziotojams tu visai nesi
"laukiamas" taikinys , ir jie privalo isitikinti visisku tamstos
saugumu.. O ir tu pats visiskai juk nenori netycia svino paragauti-
todel esant reikalui drasiai bei garsiai parodai savo buvima miske-
nesvarbu savame ar ne.

Taigi, gyvenkite draugiskai- ir tie medziotojai nera piktybiniai (kaip
supratau, tai tau paaiskino kad visgi ne ju ismislas, o pagal "tobulus"
musu istatymus tu isties negali suns palaido vedziotis... Nors ir
nuosavame miske (ar aplamai pievuose-laukuose...)
P.S. ir medziotojai paleisti ciucikus gali TIK medziokles metu....