Tema: Re: LEDiniai gatvės šviestuvai
Autorius: KEdas
Data: 2012-12-30 11:22:01
2012.12.30 03:11, Laimis rašė:

> Tu kitą kartą įsiskaityk, kas rašoma OK? :-)
> Kaip tai ką? Led'inius gatvės šviestuvus.

LEDinių šviestuvų grįsti nereikia. Jie tiesiog yra. Pagrįsti reikia
kažką kita, pvz. jų tinkamumą konkrečiai paskirčiai.
Temos pradžioje jokie klausimai neiškelti, tik konstatuota subjektyvi
nuomonė. Tuo tarpu tu argumentų nebuvimu palaikei šį teiginį: „Man
susidaro įspūdis, kad ginčijiesi vardan ginčo, tema tau nesvarbi“. Jis
buvo prie tavo siūlymo nekeisti HPS reflektorių, nes vargu ar atsipirks.

Nenorėjau veltis į beprasmę diskusiją (vis tiek niekas tų reflektorių
nebekeis), tai ir parašiau ką galvoju ta tema.

> Tai dar ne faktas, kad neoficialiai nebuvo taupoma. Periodiškai
> nešviečiančių tą krizinį „Kubiliaus“ laikotarpį ir aš pastebėjau ne
> vienoje vietoje.

Bet sąskaitos už priežiūrą, kuri realiai neatliekama, išrašomos ir
pasirašomos. Kaip tai vadinama BK?

> Ar reikėjo skambinti ir reikalauti, kad šviestų?
> Skylėtam savivaldybės biudžetui tai tikrai nebūtų į naudą

O kam tada klaidinti visuomenę, laikyti dispečerinę, jei į pranešimus
nereaguojama?

> (o gatvėje kas
> trečia nešviečianti lempa — subjektyviai nieko tokio)...

O objektyviai (eismo saugumo prasme) – blogiau nei visai neapšviestos
gatvės, nes po 2 apšviestų stulpų įvažiuojama į trečio stulpo tamsą
neįsijungus savo pašvietimo ir akims neprisitaikius prie kontrasto.
Socialine prasme – geriau, nei tamsa.