Tema: Re: LEDiniai gatvės šviestuvai
Autorius: Laimis
Data: 2012-12-30 01:18:54
KEdas rašė:
> Tie stulpai ir laidai tuoj nugrius nupuvę. Jie nusidėvėję ir sukorodavę.
> Deja, bet „studijoje“ jų pakeitimas nenumatytas, atsiperkamumas
> skaičiuotas tik keičiant galvas.

O tai led'inių šviestuvų alternatyvos studija turėjo numatyti visos
infrastruktūros keitimą? Abejoju ar ir olandai taip masto ir planuoja...
Taip planuojant visą miestą reikėtų išversti ir iš naujo pastatyti...
(visiškai realu, kad atsiremta į jų faktinę būklę, kaip į (visiškai)
patenkinamą)
Labai suabejočiau dėl šviestuvų stovų (moralinės) būklės; žiū, kad
nepergyventų dar bent kelių dešimtmečių naujos statybos kakIbės...
Mano dažniau matomoje aplinkoje (t.y. miegamieji sostinės rajonai), tie
šviestuvai, subjektyviu vertinimu, daugmaž tokios pačios būklės, kaip ir
prieš kokį dešimtmetį, su perspektyva sėkmingai išstovėti dar kelis.
Kaip tik šalia vieno tokio „susenusio“, kuriam metų daugiau, nei man,
nulipdžiau sniego senį ir nesistebėčiau, jei tą patį savo vaikams
padarytų dar ir mano atžalos...

Bet kokiu atveju šviestuvų atsiperkamumas ir turėtų būti skaičiuojamas,
kaip šviestuvų, o ne stulpų keitimo atsiperkamumas. Jei reikia keisti ir
visus stulpus, tai pačių šviestuvų (ar jie natriniai ar led'iniai)
keitimo/investiciniai kaštai toje sąmatoje sudarys palyginus tik katino
ašaras (aiškiai mažesnę dalį).