Tema: Re: LEDiniai gatvės šviestuvai
Autorius: KEdas
Data: 2012-12-30 03:19:50
2012.12.30 01:30, Laimis rašė:
> Beje, aš iš nuotraukos nematau, kad tas šviestuvas naktį šviestų; visai
> galimas dalykas, kad jis toks sudegęs (gal ir atjungtas) ir stovi ir dėl
> to tau (kaip miesto piliečiui) kišenės netampo...

Labas vakaras, LEP VGAET direktoriau Juozai Mižutavičiau. Atpažinau jus
pagal įsiklausymą į gyventojų problemas. ;)

> Tema nepakito, bet argumentai tai visai suskystėjo.

Argumentai pagrindžiantys ką?

> Ta nuotrauka nereiškia nieko. NIEKO. Ji net ne(pa)rodo neūkiškumo, nes aš galiu
> nufotkinti kelis kilometrus tvarkingai šviečiančių gatvių.

O aš galiu parodyti gatvę (P.Vileišio), kurioje 2 metus nešvietė kas 3
šviestuvas iš 60-ies, nes buvo nulėkęs 1 fazės saugiklis. Apie tai buvo
2 kartus pranešta dispečerinei (http://vgaet.lt/index.php/ka-daryti),
tačiau niekas nesikeitė 2 mėnesius.
Situacija pasitaisė per 2 dienas nuo NEanoniminio skambučio tuomečiam
direktoriui. Atskambino ir pasakė kokia buvo techninė problema.
Teoriškai jie privalo kartą per mėnesį pravažiuoti ir fiziškai
patikrinti šviestuvų būklę...
Esu siuntęs nuotraukas su tomis pačiomis nešviečiančiomis lempomis kelių
mėnesių laikotarpyje. Rezultatai priklauso nuo to iš kurio pašto siunčiu :(
Dabar irgi turiu kelias nuotraukas, kurios laukia reikiamo periodo.
Pa(si)tikrinimui ar kas nors pasikeitė priežiūroje.

> Tuo labiau
> toks argumentas netinka atbaidyti nuo led'inių šviestuvų; ar kas nors
> pasikeistų (jei jau tokia betvarkė) įsukus ten naują HPS...?

Niekas ir nenori atbaidyti nuo LED'inių šviestuvų. Tiesiog sakau, kad
technologijos pakeitimas nebūtinai yra visų problemų sprendimas. Kur kas
svarbesnė yra jų priežiūra ir situacijos analizė.

P.S. VGAET yra smulkmena biudžeto išlaidų prasme (tik 12 mln. kasmet).
Nemanykite, kad kitose valstybinėse į (ir ne tik) įmonėse lėšos
naudojamos daug racionaliau. Tai tik pavyzdys apie mūsų galimybes
gyventi geriau.

P.P.S. Kitose Europos valstybėse ne ką racionaliau viskas daroma ;)