Tema: Re: LEDiniai gatvės šviestuvai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-30 05:38:08
Čia sakyčiau yra didžiausia bėda visų valstybinių ir "valdiškų" įstaigų. Yra žmogus, kuris dirba muziejuj. Kai jis norėjo pajudint dalykus gera linkme, kas nieko nekainuoja ir jis pats savo valia būtų padaręs daug darbo.. kažkam dėl to būtų reikėję padaryt tik truputi daugiau darbo, kuris telpa į pareigas.. Savaitės bėgyje iš aukščiau buvo pasiūlyta nusiramint, arba bus greit surasta kuom jo darbas yra netinkamas. Dar kitoj vietoj filmavau video, bendravau su darbuotojais ir išgirdau tokią istoriją - įsuko taupią lemputę (kei perdega, px ką suki, svarbu sąskaita yra), taupi lemputė dingo tuoj pat, nes "jei kas nors pamatys kad jos gerai šviečia, lieps ūkvedžiui pakeist kelis šimtus". Kur taip vyksta čia tikrai nesakysiu, interesų konfliktas, geriau jau išvis nežinočiau.
Spėju taip daug kur - dauguma gauna pinigus už minimaliai patenkinamai atliktą darbą ir priešinasi bet kam, kas sutiktu padaryti daugiau - to ko iš jo pareigų tikimasi, o ne tik minimaliai reikalaujama.

2 ketvirčiui prikirpo stipriai :) Daugiau nieko man (ir daugeliui gyventojų) tai nesako. Ar jei jie atliktu viską kaip priklauso, jų alga atitiktu jų įdėtą "širdį" neaišku.
> O koks skirtumas, jei alga nuo to nepriklauso?
> http://vgaet.lt/index.php/darbuotoju-atlyginimai

Ne paskoloj esmė, o tai ant kiek viskas pasidaro iškreipta. Niekas negarantuoja, kad po dviejų metų pinigų atsiras, paskola tempiasi, delspinigiai nebeatitinka palūkanų. Norint pinigus gaut reikia sukt galvą apie teismus. Kartais suabejoja ar tikrai verta. Daug įmonių Lietuvoj pasiūlytu geriau, bet užsiimt su skolų brokeriavimu valstybei nenori. Aš pats su 10-100tūkstantinėm sumom nedirbu, bet stengiuosi gavęs sąskaitą apmokėti ją ne tada kai baigiasi terminas, o kai gaunu sąskaitą, nebent iš anksto sutarta, kad mokėsiu ne anksčiau negu per kažkiek nuo darbų atlikimo. Negaliu pakęst kai išsiunčiu sąskaitą su "apmokėti per 15 d.d." ir jie padaro pavedimą būtent 15 darbo dieną, po 16.59 val. Su Vilniaus taksi susijęs buvo konkursas, jei būtų apmokėjimas pabaigus darbus, o ne kažkoks ten tipinis (nesidomėjau tiksliau), būtų gavę pasiūlymą dar geresne kaina :) Bet čia kaip suprantu yra norma, taigi nematau reikalo plėtoti.
> Paskolos dabar pigios, todėl normaliai įmonei neturėtų būti sunku gauti
> atidėjimą. Rubicon dukterinės įmonės dabar bene vienintelės tai supranta
> ir dalyvauja konkursuose. Švariai. Ačiū jiems (čia rimtai).

Jaučiu nėra net galimybių prispausti kad netingėtu..
> Problema, kad niekas neskundžia pernelyg sustambintų konkursų sąlygų. O
> stambinami jie vien todėl, kad klerkai TINGI ruošti kelis konkursus tam
> pačiam darbui. Pvz. dabar vgaet miestą yra padalijusi į 2 dalis, tad
> realiai nesunku būtų koncesinti tik vieną Neries pusę, o jau po to
> vertinti naudą.

Čia pakomentuot negaliu, nesusidūriau iš įmonės pusės. Pats bylinėjausi dėl duobės ir sugadintos TP, laimėjau, pažįstamas advokatas tik parodė kuriuos straipsnius žiūrėt. Susidariau įspūdi tik, kad jų etatiniai advokatai yra geri ir jei eiti su byla kuri nėra tokia elementari ir aiški - advokatas brangiai kainuotu. Po visko analizuojant situaciją panašu kad savivaldybei svarbiau buvo ne laimėt bylą, o kiek įmanoma nutolint galutinio nuosprendžio datą.
> Kita problema, kad įmonės nekelia civilinių ieškinių savivaldybei už
> laiku nesumokėtus pinigus už (ne)atliktus darbus. Būtent skliaustuose ir
> yra bėda, nes vadovaujamasi principu, kad „geriau nesipykime“.

Taip :) Nemanau, kad gyventojams tai į naudą.
> Tuo būdu naujiems GALIMIEMS konkursų dalyviams iš karto nusvyra rankos
> (įtaria korupciją, nemokumą, etc.), ir konkursuojasi tik „patyrę
> vilkai“. Visuomenė gauna ne rinkos kainą už (ne)atliekamus darbus.

Homo-sovieticus sindromas, kad prieš valdžią nepakovosi, galima tik burbėt tyliai. Tikiuosi praėjus vienai kitai kartai pasikeis požiūris. Jaunoji karta turi kur kas geresnį požiūrį. Jei anksčiau nusirašinėjanti išskųsti buvo "stukalinimas", dabar nusirašinėjantis lieka durnas nes nusirašinėjo. Tas pats ir su video registratoriais kelyje. Belieka palaukt kol visa dabartinė seimo mišrainė paliks gilioj pensijoj ir nebeliks nei vieno kuris "ragavo" tarybinių laikų. Mano asmeninė nuomonė.
> Šitos valstybės esminė bėda – reiklumo trūkumas ir nuolatinis
> nuolaidžiavimas.

Ačiū, bet čia manau yra priežastis kodėl dalis burbančių burbą - teisės aktus skaityti be paaiškinimų ir komentarų sugeba tikrai ne kiekvienas, kad supranti žodžius, dar nereiškia, kad visa tai kažką sako :) Norėdamas suprasti ar tos stotelės pakartotinis keitimas kainavo man, ar tik reklamistams ar per pusę, turėčiau perskaityti 50 lapų parašytu teisine kalba :) Sakyčiau teisės aktuose galėtu būti privaloma įžanga parašyta "in layman's terms", kuri neturi jokios teisinės galios, tačiau privalo atspindėti teisės akto tikslus ir kaip juos tikimasi pasiekti. Būtų didelis žingsnis visuomenės informavimo link.