Tema: Re: eiliniai durni klausimai
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-20 16:41:48
Tomas rašė:

> Įmesiu ir aš akmenį į prekybininkų daržą. Prieš keletą metų pradėjo
> varvėt pro skalbiankos vandens žarnos jungtį - reikėjo keisti guminę
> tarpinę. Ir kažkaip pasitaikė gastroliuot po Akropolį tai įlindau į
> Elektromarktą paklaust gal jie netyčia turi tų tarpinių. Malonus
> konsultantas pasakė, kad dalim jie neprekiauja, bet tai ne problema -
> iškrapštė tarpinę iš ekspozicijoje stovinčios skalbiankos vandens žarnos
> ir atidavė man už dyką. Man džiaugsmas, o tos skalbiankos pirkėjui -
> skausmas ...

Na, tai nepagrįstai ir kvailokai piktiniesi. Tau, kaip potencialiam
klientui jis tiesiog geranoriškai padėjo, o tu jau sapalioji; gumą
paėmei, bet nusisukęs krauni, koks bjaurus vadybininkas...
Visų pirma ekspozicinės prekės ir taip neparduodamos už įprastą kainą,
negana to, tai net skalbimo mašinos detalė, o vandens žarnos. Ir
kainuoja tos tarpinės po kokius 20 ct...