Tema: Re: eiliniai durni klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-18 22:34:07
Nusispjauti tam ifo į suknistą ermitažą ir jo idiotiškus vadybininkus kurie
tą ifo užsakė per išpardavimus ir susirinko iš įvairių sandėlių. Tas ifo net
nežino kur ta Lietuva,  ir esu tikras, kad tą detalę išims iš kito
komplekto, o finiše paskutiniam pirkėjui pritaikys kokią baltarusišką gumą.
Paprastas eilinis pirkėjas kuris eina per LT prekybos centrus ir tikisi
stebuklo tą stebuklą galų gale ir nuperka.